2014年1月18日 星期六

Christina Aguilera - You Lost Me (中英歌詞)

I am done, smoking gun
結束了,證據都已攤在眼前
We've lost it all, the love is gone
我們輸了一切,愛也消失殆盡
She has won, now it's no fun
她贏了,現在一點樂趣也沒了
We've lost it all, the love is gone
我們輸了一切,愛也消失殆盡

And we had magic
我們本可以挽救一切
And this is tragic
但現在這根本是場悲劇
You couldn't keep your hands to yourself
你根本無法安分守己

I feel like our world's been infected
我感覺就好像整個世界都被侵襲了
And somehow you left me neglected
突然你就冷漠地離開我
We've found our lives been changed
我們都清楚生活已經被改變了
Babe, you lost me
親愛的,你失去了我

And we tried, oh how we cried
我們努力過,但到頭來還是沒有用
We lost ourselves, the love has died
我們輸了自己,愛情也漸漸的死去
And though we tried you can't deny
但你無法否認我們曾經努力過
We're left as shells, we lost the fight
我們只剩下空殼,我們真的輸了

And we had magic
我們本可以挽救一切
And this is tragic
但現在這根本是場悲劇
You couldn't keep your hands to yourself
你沒有辦法安分守己

I feel like our world's been infected
我感覺就好像整個世界都被侵襲了
And somehow you left me neglected
突然你就冷漠地離開我
We've found our lives been changed
我們都清楚生活已經被改變了
Babe, you lost me
親愛的,你失去了我

Now I know you're sorry and we were sweet
曾經甜蜜的一切,我知道你對此感到抱歉
But you chose lust when you deceived me
但你選擇了你的慾望,並且選擇欺騙我
And you'll regret it, but it's too late
你會後悔的,但為時已晚
How can I ever trust you again?
叫我怎麼再一次的相信你

I feel like our world's been infected
我感覺就好像整個世界都被侵襲了
And somehow you left me neglected
突然你就冷漠地離開我
We've found our lives been changed
我們都清楚生活已經被改變了
Babe, you lost me
親愛的,你失去了我

沒有留言:

張貼留言