2013年8月17日 星期六

Cover Drive - Lovesick Riddim (中英歌詞)




Oh I wonder where you are
我想知道你在哪裡
Boy after dragging us through all this mess
在搞砸了我們之後
Oh but the truth I forgot to confess
我想我有些事情忘記坦白了

There's a poundin in my head
我覺得我有些煩惱
Another teardrop on my pillow
我在我的枕頭上落淚
Hear that song on the radio
從收音機裡傳來熟悉的歌曲
They callin it the Lovesick Riddim
他們說這叫愛情焦慮症

I just wanna say I was wrong
我只想說我錯了
And I need you more than I let on
我對你的愛溢於言表


oh I wonder where you are
我想知道你在哪裡
Boy after dragging us through all this mess
在搞砸了我們之後
Oh but the truth I forgot to confess
我想我有些事情忘記坦白了

Oh I wanna love you
我想要愛你
Would you be willing?
你會願意嗎?
Would you be forgiving?
你會寬恕嗎?
And believe I do
相信我好嗎?

The heat outside, don't compare
無法計較的愛情持續發燒著
To the fever that’s taken me victim
這是導致我發燙的原因
I feel you everywhere I go
無論我到哪都能感受到你
But only see you when I'm dreaming
但只有在夢中我才能看見你

I just wanna say I was wrong
我只想說我錯了
And I need you more than I let on
我對你的愛溢於言表

Oh I wonder where you are
我想知道你在哪裡
Boy after dragging us through all this mess
在搞砸了我們之後
Oh but the truth I forgot to confess
我想我有些事情忘記坦白了

Oh I wanna love you
我想要愛你
Would you be willing?
你會願意嗎?
Would you be forgiving?
你會寬恕嗎?
And believe I do
相信我好嗎?


If you can hear me now,I love you ,please don't doubt
如果你現在立即能聽見我說愛你,請不要懷疑我
I figured it all
我會解決所有問題
I can't live it all and I'd do anything to see you again
如果我無法再見你,我會無法活下去
If I could go back now
如果我現在馬上回家
You're sitting on my couch
你會不會就坐在我的沙發上
I wouldn't shout
我絕不會再大聲與你爭吵
Would not  shut you out…
我絕對不會再趕你出去
I wouldn't be lyin here with this
我絕對不會再說謊

Heavy pounding in my head
我感到重重的打擊
They calling it the Lovesick Riddim
他們說這是愛情焦慮症

Oh I wonder where you are
我想知道你在哪你
Boy after dragging us through all this mess
在搞砸了我們之後
Oh but the truth I forgot to confess
我想我有些事情忘了坦白

Oh I wanna love you
我想要愛你
Would you be willing?
你願意嗎?
Would you be forgiving?
你願意不計前嫌嗎?
And believe I do
再相信我一次好嗎?

Oh oh
I wonder where you are
我想知道你在哪裡
Boy after dragging us through all this mess
在搞砸了我們之後
Oh but the truth I forgot to confess
我想我有些事情忘記坦白了

Oh I wanna love you
我想要愛你
Would you be willing?
你願意嗎?
Would you be forgiving?
你願意不計前嫌嗎?
And believe I do
再相信我一次好嗎?

沒有留言:

張貼留言