2013年8月7日 星期三

Leona Lewis - Trouble(中英歌詞)


You drink more than you used to
你喝得比平常多
Fell in love how could you?
你怎麼會選擇愛上我?
Trust your heart like only fools do
像個傻瓜一樣相信你自己的心
Go on let it bleed.
繼續傷害你自己吧

You smoked 10 now its 20
你抽的菸是平常的兩倍
Bet you wish you'd never met me
我打賭你希望從來都沒遇上我
To stick around you must be crazy
圍繞在我身邊,你肯定是瘋了
Go on let it bleed
繼續傷害你自己吧

I told you never to get used to me
我告訴過你千萬別跟我在一起
I stay awake when you fall asleep
在你深信我的時候,我可能會傷害你
I'm a whole lot of trouble
我是一個麻煩
We're in a whole lot of trouble
而我們已深陷麻煩裡
I told you you should never follow me
我告訴過你不應該跟著我
But here we are, and you're in too deep
但我們已深陷麻煩裡,而你陷得太深
I'm a whole lot of trouble
我就是一個麻煩
We're in a whole lot of trouble
而我們已一腳踏入麻煩裡

You shout louder than you used to
你喊叫得更大聲了
And you hold on tighter in the bedroom
而且你抓得更緊了
Stick around like I gonna change soon
你深信著我會改變
Go on let it bleed
繼續吧..你繼續傷害你自己
As you stand there trying to save me
儘管你站在那,一副想救贖我的樣子
Use your head and baby leave me
用用你的大腦..離開我吧 寶貝
Gonna take much more than a heart to save me
只用一顆真心是無法救贖我的
Go on let it bleed
繼續吧..你繼續傷害你自己

I told you never to get used to me
我告訴過你千萬別跟我在一起
I stay awake when you fall asleep
在你深信我的時候,我可能會傷害你
I'm a whole lot of trouble
我是一個麻煩
We're in a whole lot of trouble
而我們已深陷麻煩裡
I told you you should never follow me
我告訴過你不應該跟著我
But here we are, and you're in too deep
但我們深陷麻煩裡,而你陷得太深
I'm a whole lot of trouble
我就是一個麻煩
We're in a whole lot of trouble
而我們已一腳踏入麻煩裡


Runaway, now, turn your back on me
快跑,現在立即轉過身去
Or you'll be praying for this day to end
或者你會祈禱這些日子趕快結束

I told you never to get used to me
我告訴過你千萬別跟我在一起
I stay awake when you fall asleep
在你深信我的時候,我可能會傷害你
I'm a whole lot of trouble
我是一個麻煩
We're in a whole lot of trouble
而我們已深陷麻煩裡
I told you you should never follow me
我告訴過你不應該跟著我
But here we are, and you're in too deep
但我們深陷麻煩裡,而你陷得太深
I'm a whole lot of trouble
我就是一個麻煩
We're in a whole lot of trouble
而我們已一腳踏入麻煩裡

沒有留言:

張貼留言