2013年3月7日 星期四

CeeLo Green - Only You (Featuring Lauriana Mae)(中英歌詞)





I started a war
我發動了一場戰爭
And I landed on my own sword
我自作孽不可活
Wish I could take back those stupid things I said
我希望我可以收回我說的那些蠢話
How could I be so foolish?
我怎麼可以蠢成這樣
I called out to God
我打給上帝
But the devil keeps answering
但卻是惡魔接起的電話
I'm tryin' every little remedy I can
我盡我能力的挽救一切
But it's all just bullshit
但還是沒有用


Well everybody says
所有人都說
Time will clean up this mess
時間會修補一切
But only you…
但只有你
Only you…
只有你
Only you can make it better, 
只有你能讓情況變好一點
put me back together
如果我們重新在一起
Come on baby, let's be real
好嘛寶貝,我們一起讓美夢成真
Only you…
只有你
Only you…
只有你
Only you could stop the bleeding
只有你能療癒我的傷
give me what I'm needing
你就是我所需要的
Tell me so my heart can heal
這樣我的心便可以得到療癒
Only you
只有你

I'm dressing my wounds
我粉飾我的傷口
But the blood it keeps soaking through
但卻只是欲蓋彌彰
Yeah, I cut it just a little bit too deep
是啊~是我自己造的孽
And I feel so dizzy
我怎麼會這麼愚蠢
I pick up my phone
我拿起我的手機
And throw it against the wall
並且丟向牆壁
And I cry like a baby in my sleep
我哭的像個小孩就這樣直到我睡著
Without you
沒有你
With me
和我


Well everybody says
所有人都說
Time will clean up this mess
時間會修補一切
But only you…
但只有你
Only you…
只有你
Only you can make it better, 
只有你能讓情況變好一點
put me back together
如果我們重新在一起
Come on baby, let's be real
好嘛寶貝,我們一起讓美夢成真
Only you…
只有你
Only you…
只有你
Only you could stop the bleeding
只有你能療癒我的傷
give me what I'm needing
你就是我所需要的
Tell me so my heart can heal
這樣我的心便可以得到療癒
Only you
只有你


Only you can make me smile in the pouring rain
只有你能讓我在大雨中微笑
And you can take the hurt right out of my pain
你能從我的傷口帶走痛
I know I can try to fill the space inside
我知道我能試著讓生活多采多姿
With somebody else but there's no use
但如果是跟別人,那就變的沒有意義了

But only you…
但只有你
Only you…
只有你
Only you can make it better, 
只有你能讓情況變好一點
put me back together
如果我們重新在一起
Come on baby, let's be real
好嘛寶貝,我們一起讓美夢成真
Only you…
只有你
Only you…
只有你
Only you could stop the bleeding
只有你能療癒我的傷
give me what I'm needing
你就是我所需要的
Tell me so my heart can heal
這樣我的心便可以得到療癒
Only you
只有你

1 則留言: