2013年2月20日 星期三

Christina Aguilera - Just a Fool ft. Blake Shelton(中英歌詞)


Another shot of whisky please bartender
酒保,再給我一杯威士忌吧
Keep it coming til I don't remember at all
別停止給我酒,直到我可以忘記所有一切
How bad it hurts when you're gone
我無法承受你離去的傷痛

Turn the music up a little bit louder
把音樂再轉大聲一點
Just gotta get past the midnight hour
好讓我能夠撐過這個午夜時刻
Maybe tomorrow it won't be this hard
或許明天就不會再那麼難受
But who am I kidding
但..我何苦自欺欺人
I know what I'm missing
我明明知道我好想念

You

I had my heart set on you
我無法離開你
But nothing else hurts like you do
但你傷害我的那些遠遠勝過一切
Who knew that love was so cruel
誰又能知道愛情原來這麼殘酷
And I waited and waited so long
而我已經等待了這麼久
For someone to never come home
只爲了一個不會再回來的人
It's my fault to think you'll be true
我不應該把你錯認為對的人
I'm just a fool
我根本是個傻子

[Blake Shelton]
I said that I don't care
我是說過我不在乎
I'd walk away whatever
我不顧一切的這樣走開
And I tell myself we were bad together
我也告訴自己我們不適合在一起
But that's just me trying to move on without you
但那也只是我嘗試說服自己的一個藉口罷了!
But who am I kidding
但我何苦自欺欺人
I know what I'm missing
我明明知道我好想念

Hey

I had my heart set on you
我無法離開你
But nothing else hurts like you do
但你傷害我的那些遠遠勝過一切
Who knew that love was so cruel
誰又能知道愛情原來這麼殘酷
And I waited and waited so long
而我已經等待了這麼久
For someone to never come home
只爲了一個不會再回來的人
It's my fault to think you'll be true
我不應該把你錯認為對的人
I'm just a fool
我根本是個傻子

For holding on to something that is never ever gonna come back
爲了堅持某些事情,卻讓我們走到了無法回頭的地步
I can't accept that it's lost
我還是無法接受已經失去的那些

I should have let it go
我應該就這樣讓你走
Held my tongue
閉上我的嘴
Can't fight the motion
不再挑戰感性
Cause now everything's so wrong
因為現在所有的一切都成了錯誤
I'm thrown
我會學著放下

I'm just a fool
我根本是個傻子
A fool for you
爲你變成了傻子
I'm just a fool
我只是個傻子

I
I had my heart set on you
我無法離開你
But nothing else hurts like you do
但你傷害我的那些遠遠勝過一切
Who knew that love was so cruel
誰又能知道愛情原來這麼殘酷
And I waited and waited so long
而我已經等待了這麼久
For someone to never come home
只爲了一個不會再回來的人
It's my fault to think you'll be true
我不應該把你錯認為對的人
I'm just a fool
我根本是個傻子
I'm just a fool
我好傻
I'm just a fool
我好傻

It's my fault to think you'll be true
我不應該把你錯認為對的人
I'm just a fool
我根本是個傻子


沒有留言:

張貼留言