2013年8月7日 星期三

John Newman - Love Me Again(中英歌詞)


Know I've done wrong, left your heart torn
我知道我全做錯了, 留下你撕裂的心
Is that what devils do?
就像惡魔的作為一樣
Took you so long, where only fools gone
浪費你這麼久的時間,跟個傻子一樣
I shook the angel in you!
我撼動了你內心的天使
Now I'm rising from the crowd
現在我從人群竄出
Rising up to you!
出眾於否 由你決定
Feel with all the strength I found
感受愛情的力量
There's nothing I can’t do!
沒有我做不到的事情

I need to know now, know now
現在我必須知道
Can you love me again?
你會再愛我一次嗎?
(*4)

It’s unforgivable, 
我知道我無法被原諒
I stole and burnt your soul
我偷了你的心,並且狠狠的傷害了它
Is that what demons do, hey?
就像邪靈的作為一樣
They rule the worst in me
他們裁定我是最糟糕的
Destroy everything, 
摧毀了所有
They blame on angels like you, hey!
他們責備就像天使一般善良的你
Now I’m rising from the crowd
現在我要從人群竄出
Rising up to you!
出眾與否由你決定
Filled with all the strength I found
感受愛情的力量
There's nothing I can’t do!
沒有我做不到的事情

I need to know now, know now
現在我必須知道
Can you love me again?
你會再愛我一次嗎?
(*4)

Uh, uh, uh, uh!
Oh, oh!

Told you once again,
再告訴你一次 
Do this again, do this again, oh!
讓我們從新來過,再一次重新來過
I told you once again, 
我再告訴你一次
Do this again, do this again, oh, oh!
讓我們從新來過,再一次重新來過

I need to know now, know now
現在我必須知道
Can you love me again?
你會再愛我一次嗎?
(*4)

1 則留言: