2013年10月2日 星期三

P!nk - True Love ft. Lily Allen(中英歌詞)



Sometimes I hate every single stupid word you say
有的時候我恨死了你不經大腦的每一句話
Sometimes I wanna slap you in your whole face
有的時候我真的很想賞你幾個巴掌
There's no one quite like you
真的沒有人可以跟你相比
You push all my buttons down
你將我的地雷一一消除
I know life would suck without you
如果沒有你,我的生活一定糟透了

At the same time, I wanna hug you
有的時候我好想擁抱你
I wanna wrap my hands around your neck
但同時我又想掐死你
You're an asshole but I love you
你是個渾蛋,可是我還是愛你
And you make me so mad
你讓我超級生氣
I ask myself why I'm still here, or where could I go
讓我問我自己我怎麼還在這裡或是我能逃去哪裡
You're the only love I've ever known
你是我不得不承認的真命天子
But I hate you, I really hate you,
可是我討厭你,我是真的討厭你
So much, I think it must be
超級討厭你,可是我想這應該就是.....

True love, true love
真愛啊~真愛
It must be true love
這一定就是真愛
Nothing else can break my heart like
除此之外就沒有甚麼能再讓我傷心了
True love, true love,
真愛啊~~真愛
It must be true love
這一定就是真愛了
No one else can break my heart like you
再也沒有人可以像你一樣讓我傷心了

Just once try to wrap your little brain around my feelings
就一次也好,請你的空呆腦袋也顧及我的感受
Just once please try not to be so mean
一次也好,請別那麼刻薄好嗎?
Repeat after me now R-O-M-A-N-C-E-E-E
現在跟著我唸一次 ㄌㄤˋ 浪~~~~ㄇㄢˋ漫
Come on I'll say it slowly (Romance)
快點~我再慢慢的說一次(浪漫)
You can do it baby
你做得到的~寶貝

At the same time, I wanna hug you
有的時候我好想擁抱你
I wanna wrap my hands around your neck
但同時我又想掐死你
You're an asshole but I love you
你是個渾蛋,可是我還是愛你
And you make me so mad
你讓我超級生氣
I ask myself why I'm still here, or where could I go
讓我問我自己我怎麼還在這裡或是我能逃去哪裡
You're the only love I've ever known
你是我不得不承認的真命天子
But I hate you, I really hate you,
可是我討厭你,我是真的討厭你
So much, I think it must be
超級討厭你,可是我想這應該就是.....

True love, true love
真愛啊~真愛
It must be true love
這一定就是真愛
Nothing else can break my heart like
除此之外就沒有甚麼能再讓我傷心了
True love, true love,
真愛啊~~真愛
It must be true love
這一定就是真愛了
No one else can break my heart like you
再也沒有人可以像你一樣讓我傷心了

(I love you, I think it must be love, I love you)
(我愛你,我想這應該就是真愛了,我愛你)

Why do you rub me up the wrong way?
為什麼你總和我唱反調?
Why do you say the things that you say?
為什麼你老是愛強詞奪理?
Sometimes I wonder how we ever came to be
有的時候我真的很好奇為什麼我們會在一起?
But without you I'm incomplete
可是沒有你,我又覺得缺了些甚麼

I think it must be
可是我想這應該就是.....
True love, true love
真愛啊~真愛
It must be true love
這一定就是真愛
Nothing else can break my heart like
除此之外就沒有甚麼能再讓我傷心了
True love, true love,
真愛啊~~真愛
It must be true love
這一定就是真愛了
No one else can break my heart like you
再也沒有人可以像你一樣讓我傷心了
No one else can break my heart like you
再也沒有人可以像你一樣讓我傷心了
No one else can break my heart like you
再也沒有人可以像你一樣讓我傷心了

沒有留言:

張貼留言