2014年3月2日 星期日

A Great Big World & Christina Aguilera - Say Something (中英歌詞)



Say something, I'm giving up on you.
I'll be the one, if you want me to.
Anywhere, I would've followed you.
Say something, I'm giving up on you.
說些甚麼吧,我即將離你遠去
如果你想要,我還是會站在原地等你
無論甚麼地方,我都會跟隨你
說點甚麼吧,否則我即將離你而去

And I am feeling so small.
It was over my head
I know nothing at all.
我感覺自己是如此的渺小
已經超出我能理解的一切了
我其實一無所知

And I will stumble and fall.
I'm still learning to love
Just starting to crawl.
經歷每一次的跌跌撞撞
我還在學習如何去愛
就像嬰兒才剛學會爬行

Say something, I'm giving up on you.
I'm sorry that I couldn't get to you.
Anywhere, I would've followed you.
Say something, I'm giving up on you.
說些甚麼吧,我即將離你而去
很抱歉我到不了你的將來
可是你懂,無論甚麼地方我都願意跟隨你
說些甚麼吧,否則我即將離你而去

And I will swallow my pride.
You're the one that I love
And I'm saying goodbye.
我放下我的驕傲
我深愛著這樣的你啊
但我還是得離你而去

Say something, I'm giving up on you.
And I'm sorry that I couldn't get to you.
And anywhere, I would have followed you.
say something, I'm giving up on you.
我即將離你而去,你真的不說些甚麼嗎?
很抱歉,我到不了你的未來
但希望你知道任何地方我都願意跟隨你
我即將離去了,你真的連一句話都不說嗎?

Say something, I'm giving up on you.
Say something...
說些甚麼吧,我都要放棄你了!! 說些甚麼吧........

沒有留言:

張貼留言