2012年5月26日 星期六

Kelly Clarkson - Dark Side(中英歌詞)

5/24 釋出全新單曲MV
Kelly在上個禮拜歡渡她的30歲生日囉
並在她的Twitter跟粉絲一起分享這歡樂的一天
這次發行的CD在美國本土已經銷售75萬張了
恭喜恭喜啊~~



There's a place that I know
我知道有一個地方
It's not pretty there and few have ever gone
那裡是極少數不漂亮的地方
If I show it to you now
如果我現在帶你去看
Will it make you run away
你會直接跑走嗎?
Or will you stay
或者你會留下?
Even if it hurts
即使這會使你受傷
Even if I try to push you out
即使這會試著將你推開
Will you return?
或者你會回到我身邊?
And remind me who I really am
並且提醒我 , 真正的我是誰
Please remind me who I really am
請提醒我 , 真正的我是誰

Everybody's got a dark side
每一個人都有黑暗的一面
Do you love me?
你愛我嗎?
Can you love mine?
你可以愛我嗎?
Nobody's a picture perfect
沒有人是完美的
But we're worth it
可是我們值得
You know that we're worth it
你知道我們值得的
Will you love me? Even with my dark side?
你還會愛我嗎? 即使是我黑暗的那一面?

Like a diamond from black dust
就像從黑土出來的鑽石一樣
It's hard to know, it can become if you give up
如果你放棄就很難會知道它將變成甚麼
So don't give up on me
但是不要輕易的放棄我
Please remind me who I really am
請提醒我 , 真正的我是誰

Everybody's got a dark side
每一個人都有黑暗的一面
Do you love me?
你愛我嗎?
Can you love mine?
你可以愛我嗎?
Nobody's a picture perfect
沒有人是完美的
But we're worth it
可是我們值得
You know that we're worth it
你知道我們值得的
Will you love me? Even with my dark side?
你還會愛我嗎? 即使是我黑暗的那一面?

Don't run away
不要跑開
Don't run away
不要跑開
Just tell me that you will stay
只要告訴我 , 你會留下
Promise me you will stay
答應我,你會留下
Don't run away
不要跑開
Don't run away
不要跑開
Just promise me you will stay
只要答應我你會留下
Promise me you will stay
答應我你會留下

Will you love me? ohh
你還會愛我嗎?

Everybody's got a dark side
每一個人都有黑暗的一面
Do you love me?
你愛我嗎?
Can you love mine?
你可以愛我嗎?
Nobody's a picture perfect
沒有人是完美的
But we're worth it
可是我們值得
You know that we're worth it
你知道我們值得的
Will you love me? Even with my dark side?
你還會愛我嗎? 即使是我黑暗的那一面?


Don't run away
不要跑開
Don't run away
不要跑開
Don't run away
不要跑開
Promise me you will stay
答應我,你會留下

沒有留言:

張貼留言