2012年5月30日 星期三

Christina Perri - A Thousand Years(中英歌詞)

OKOKOK
我知道男生們最討厭的前三名電影就是暮光之城1234集..
(你們可以自己編順序..反正是一樣的)
但身為標準電影控來說..我不得不為暮光之城4:破曉(上)的主題曲哀號一番
第4集不好看..但至少歌是好聽的!
配上Christina Perri這首為Edward & Bella婚禮打造的歌曲
你怎麼能夠說這不浪漫?

Christina Perri 26歲 來自費城..就是76人的所在地
以一首Jar of hearts登上美國告牌單曲第17名因此打開知名度

BTW Phoebe自己本身也很喜歡這首歌!好吧~我是女生(攤手)

Heartbeats fast 
心跳加速
Colors and promises 
複雜和承諾
How to be brave 
怎樣才能勇敢一點
How can I love when I'm afraid to fall
當我害怕深陷愛情該怎麼辦
But watching you stand alone
但看著你獨自佇立
All of my doubt suddenly goes away somehow
突然我的疑問就消失不見
One step closer
再靠近一步

I have died everyday waiting for you
我每天都傻傻的等待你
Darling don't be afraid I have loved you
親愛的不要擔心 我真的愛你
For a thousand years
愛你一千年
I love you for a thousand more
我還會再愛你一千年

Time stands still
時光依舊靜止
Beauty in all she is
她還是如此的美麗
I will be brave
我會變得勇敢
I will not let anything take away
我不會讓這一切從我的眼前溜走
What's standing in front of me
在我眼前的一切
Every breath
每一次呼吸
Every hour has come to this
每一小時都是為了這些
One step closer
再靠近一步


I have died everyday waiting for you
我每天都傻傻的等待你
Darling don't be afraid I have loved you
親愛的不要擔心 我真的愛你
For a thousand years
愛你一千年
I love you for a thousand more
我還會再愛你一千年


And all along I believed I would find you
一直以來我相信我會找到你
Time has brought your heart to me
時間把你的心帶來給我
I have loved you for a thousand years
我已經愛你一千年
I love you for a thousand more
我還會再愛你一千年

One step closer
再靠近一步
One step closer
再靠近一步


I have died everyday waiting for you
我每天都傻傻的等待你
Darling don't be afraid I have loved you
親愛的不要擔心 我真的愛你
For a thousand years
愛你一千年
I love you for a thousand more
我還會再愛你一千年


All along I believed I would find you
一直以來我相信我會找到你
Time has brought your heart to me
時光把你的心帶來給我
I have loved you for a thousand years
我已經愛你一千年
I love you for a thousand more
我還會再愛你一千年

沒有留言:

張貼留言